Нагороди продуктів компанії Береш
Краплі Береш Плюс Екстра
ХУНГАРОПАК угорський конкурс упаковки – Спеціальна нагорода
Комітет з оцінювання 32-го Угорського пакувального конкурсу ХНГАРОПАК нагородив запакований розчин з дозатором Краплі Береш Плюс® Екстра спеціальною нагородою GS1 Magyarország Nonprofit Kft. Метою цієї національної події є надання можливості щороку вводити та поширювати розвиток у галузі упаковки, включаючи нові матеріали, пакувальні інструменти, добавки та процеси.
24 вересня 2013 Хунгарікум
На підставі Закону 2012 XXX. про Угорські національні цінності та хунгарікуми, Комітет хунгарікум класифікував Краплі Береш® та Краплі Береш Плюс® Екстра як хунгарікуми.
Краплі Береш Плюс
24 вересня 2013 Хунгарікум
На підставі Закону 2012 XXX. про Угорські національні цінності та хунгарікуми, Комітет Хунгарікум класифікував Краплі Береш® та Краплі Береш Плюс® Екстра як хунгарікуми.
2007, 2009, 2010 Надійний бренд
Згідно досліджень дайджесту читачів європейської довіри до брендів.
15 листопада 2009 Срібна премія EFFI
Нагорода за репозиціювання кампанії Крапель Береш®. EFFIE - це найпрестижніша нагорода маркетингових комунікацій, дивлячись на творчість та успішне виконання маркетингових та рекламних цілей, яка визнає справжню мету реклами, а саме -її досягнення.
2007, 2008, 2009 Премія Супербренди
Нагорода, яку надає Комітет експертів, створений провідними представниками угорських спеціалістів маркетингу, засобів масової інформації та наукового життя.
11 червня 2008 Нагорода Бронзова Стеблина
Краплі Береш® в премії реклами бордів метро на 9-му фестивалі креативів Золота Стеблина.
31 січень 2001 Модний угорський бренд
“Бренд з оцінкою ціна-якість”, опитування компанії Young Rubicam про вивчення ставлення споживачів до брендів розпочалося у 2000 році.
01 січня 2001 Хунгарікум
У всьому світі хунгарікуми - це продукти, які зазвичай розглядаються як угорські. Такими продуктами є, наприклад, міцне червоне вино, що називається Bull's Blood, пряна ковбаса з Gyula, порцеляна Herend, названа спиртова персикова палінка з Кечкемет, цибуля Мако, червоний перець, Токайське вино, відбірна салямі, Zwack Унікум і Краплі Береш®.
(Ресурс: Látnivalók Magyarországon, Well-PRess Kiadó, 2001. сторінка 31., Креатив січень 31, 2001)
01 січня 2000 Частина відбитку 20 століття
Виставка під назвою «Відбиток 20-го століття» стала однією з видатних подій серії програм, привітань з 2000-м роком та Угорським тисячоліттям. Матеріал для виставки був зібраний сотнями людей, яких було запрошено назвати характерні для століття об'єкти або об'єктивні поняття, які водночас відігравали важливу і рішучу роль у їх житті або житті їхніх сімей. Ці об'єкти та пояснення до них були відображені на виставці. На додачу до “права загального рішення” жителів Будапешту видатні діячі, такі як доктор Йожеф Береш, були запрошені для оголошення такого об'єкта. Він представив Краплі Береш® як найближчий для нього об'єкт, який найбільш впливовий і визначний в його житті. Саме тому до матеріалів виставки ввійшли Краплі Береш®. Найпопулярніші та найбільш типові об'єкти були включені в книгу під редакцією Андраса Геру, опублікованого з назвою «Ратуша».
01 січня 2000 Запатентований винахід
В інформаційному бюлетені Угорського патентного відомства "Belső Hírek" було оголошено про запрошення, в якому персонал міг отримати ліцензію, найближчу до них з якихось причин. З нагоди Всесвітнього дня інтелектуальної власності (26 квітня) була опублікована публікація, що називається "Затверджений винахід" (Örökbefogadott találmányok). Книга не була розміщена на ринку. Доктор Йожеф Береш та його винахід також були включені до розділу, що має назву "Відомі винахідники, відомі патенти". (Джерело: Örökbe fogadott találmányok, Magyar Szabadalmi Hivatal, 2000. Сторінки 52, 53.)
Родина продуктів Активал
Квітень 2015 Продукт Року – Активал+Магній
У категорії мультивітамінів в 2015 році споживачі проголосували за продукт Береш Активал+Магній. Нагорода Продукт Року - всесвітньо відома інноваційна система нагородження товарів. Ця нагорода вперше була представлена у Франції в 1986 році, на сьогодні зараз вона адаптована до більш ніж 30 країн.
2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 Нагорода Супербренди
Нагорода, яку надає Комітет експертів, створений провідними представниками угорських спеціалістів маркетингу, засобів масової інформації та наукового життя.
29 травня 2008 Надійний бренд
Згідно досліджень дайджесту читачів європейської довіри до брендів.
01 листопад 2006 Премія Хунгаропак
Нагорода, яку представляє Угорська асоціація упаковки та обробки матеріалів.
09 вересень 2006 Сертифікат - нагорода за Якісний продукт Угорщини
Нагорода, створена спільно з партнерською компанією Industourg для промислової організації, комерційного розвитку та представництва, фірми Kermi Quality Control and Service Ltd., Генеральної інспекції захисту прав споживачів, Угорською експортною кредитною страховою компанією ТОВ (MEHIB) та Угорським експортно-імпортним банком.
Продукти серії Porcerő
02 квітень 2014
Продукт Року – комплекс Porcerő+Csont-Izom
Наш комплексний продукт Béres Porcerő + Csont-Izom виграв найбільш важливішу нагороду, згідно голосування споживачів за інноваційність системи продукту в світі.
Береш Антифронт
01 вересень 2007 ОТС препарат року в Україні.
Кальцивід
01 листопад 2005 Премія Угорська домашня якість
Премія, надана Угорським товариством якості та Генеральною інспекцією захисту прав споживачів Нагорода Якісний продукт Угорщини
Нагорода, створена спільно з партнерською компанією Industourg для промислової організації, комерційного розвитку та представництва, фірми Kermi Quality Control and Service Ltd., Генеральної інспекції захисту прав споживачів, Угорською експортною кредитною страховою компанією ТОВ (MEHIB) та Угорським експортно-імпортним банком.
1 вересня 2005р. Спеціальна нагорода Товариства якості Угорщини
Гравіда
Нагорода Якісний продукт Угорщини
Нагорода, створена спільно з партнерською компанією Industourg для промислової організації, комерційного розвитку та представництва, фірми Kermi Quality Control and Service Ltd., Генеральної інспекції захисту прав споживачів, Угорською експортною кредитною страховою компанією ТОВ (MEHIB) та Угорським експортно-імпортним банком.
Екологічна упаковка Береш
01 September 2007 Нагорода Хунгаропак(конкурс упаковки)
Нагорода, надана Угорською асоціацією по упаковці та обробці матеріалів для споживчої тари з єдиним зображенням.
Нагороди та визнання компанії ЗАТ “Береш Фарма”
2015 рік ЗАТ “Береш Фарма” – Премія “Супербренд бізнесу”
Супербренди – це найкращі марки з відмінною репутацією в своїх сферах роботи, де цінності пов’язані з певним брендом та мають емоційні та відчутні переваги, які знають та очікують споживачі. Рада експертів звертає увагу на традицію, історію, ринкову ефективність та репутацію бренду, а також престиж фірми, етичну повагу, популярність, усвідомленість до інновацій та стратегію бренду компанії.
21 листопада 2013 року Найефективніший запуск року
Визнання компанії Isys-On за ефективне впровадження нової системи корпоративного управління.
14 жовтня 2013 Золотий спонсор Угорської олімпійської команди.
2011, 2012 Премія Holdville
Нагорода Театр Холвілаг для компаній, які підтримують установу внесенням значних пожертвувань.
07 травня 2011 Компанія з найкращою репутацією
В економічному секторі здоров’я, згідно Рейтингу Репутацій Угорщини проведеного Braun&Partners.
20 грудня 2009 Премія “Підприємство року”
За підтвердження продуктивної роботи компанії, наданого Угорською торгово-промисловою палатою округу Яс-Надькун- Сольнок.
20 грудня 2008 Премія-нагорода eFestival “Цифровий мультимедійний додаток”.
3 місце www.beres.hu в категорії eHealth.
15 грудня 2008 Чемпіонат Європи з енергетики
Місце №6.
30 жовтня 2008 Нагорода КСВ (Корпоративна соціальна відповідальність) Угорщини.
Програма здоров’я Береш Хунгарікум отримала нагороду КСВ Угорщини - "Спільна відповідальність".
30 вересня 2008 Премія “Супербренд”
Нагорода, надана Комітетом експертів, створений провідними представниками угорських представників сфери маркетингу, засобів масової інформації та наукового життя.
19 травня 2008 Друге місце в Бізнес лізі баскетболу 2005-2006р.р.
Приз було виграно командою Береш Активал.
01 лютого 2008 Третє місце в групі С з Бізнес ліги баскетболу 2007-2008 р.р.
Приз було виграно командою Береш Активал.
01 вересня 2007 Третє місце в змаганнях за Кубок фармацевтів з боулінгу
Змагання з боулінгу було організовано боулінг клубом Hotel Pólus.
21 лютого 2007 Третє місце в Бізнес лізі баскетболу 2006-2007р.р.
Приз було виграно командою Береш Активал.
09 листопада 2006 Нагорода Ділова етика в категорії великих компаній
Нагорода була започаткована Ервіном Ласло, президентом Будапештського клубу та головним редактором журналу "Piac és Profit" Марією Демшак.
01 грудня 2005 Премія Теодора Кармана
Нагорода, надана Міністерством освіти для суб'єктів господарювання, як визнання їх ділової активності щодо підтримки освіти, навчання, освіти для дорослих та наукових досліджень в Угорщині.
09 жовтня 2005 Національний прапор, намальований вручну Марією Віттнер, переданий компанії як подарунок.
“Ви робітники дня в цій країні, які здатні зробити щось для цього народу, що має тисячу не загоєних ран, здатні робити щось для кращого життя в майбутньому, щоб ця нація змогла відновити свою силу, щоб наші діти та онуки могли мати яскраве майбутнє”
26 червня 2006 Пам’ятна відзнака Земмелвайс
З нагоди Дня працівників охорони здоров'я Фонд “Здоров’я Ужпешт” надав пам'ятні знаки Земмелвайс для ЗАТ “Береш Фарма” за значний внесок у проведення гіпертонічної та остеопорозної перевірки громадян Ужпешту.
01 лютого 2000 Компанія Століття
У грудні 1999 року додаток Reader Digest Напередодні ХХІ століття закликав провести змагання за титул, хто стане компанією століття? Грунтуючись на думках та голосах читачів, ЗАТ “Береш Фарма” отримала почесне звання Компанії століття, у змаганні з такими компаніями як Pharmavit, Westel, Borsod Brewery Co. Ltd., Zwack Unikum Budapest Co. Ltd. (Вибір читацького дайджесту).
Бренд “Береш”
2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015, 2016р. Нагорода Супербренди
Супербренди – це найкращі марки з відмінною репутацією в своїх сферах роботи, де цінності пов’язані з певним брендом та мають емоційні та відчутні переваги, які знають та очікують споживачі. Рада експертів звертає увагу на традицію, історію, ринкову ефективність та репутацію бренду, а також престиж фірми, етичну повагу, популярність, усвідомленість до інновацій та стратегію бренду компанії.
2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2016р. Премія “Бренди Угорщини”
Премія ”Бренди Угорщини” є видом визнання угорських товарів, які гідно представляють їх відповідні бренди на внутрішньому та міжнародному рівнях, які, таким чином, представляють цінності на угорських та світових ринках, котрі ототожнюють з надійністю та якістю. Інвестиції ЗАТ “Береш Фарма”
05 січня 2009 Премія роторного мецената.
Подарована Роторним клубом м.Сольнок за визнання культурної цінності статуї, розміщеного в торговому центрі Pelikán, за фінансові пожертвування та зразкові дії групи.
Програма здоров ‘я Береш Хунгарикум
листопад 2014 Нагорода Креативна Призма PR 2014 – бронзова медаль.
Кампанія "Танець на моєму весіллі" програми здоров’я Береш Хунгарікум отримала бронзову медаль у категоріях не прибуткових кампаній, компакт-дисків, DVD-дисків, відео, PR-фільмів, навчальних відеороликів та отриманих широке розповсюдження відеороликів на конкурсі Креативна Призма PR 2014.
2014 Конкурс рекламних роликів Hipnózis – 2ге місце
Відео "Танець на моєму весіллі" програми здоров’я Береш Хунгарікум ввійшло до онлайн-категорії в основній категорії “Соціальна реклама" на конкурсі Hipnozіz для рекламних роликів, та було оголошено Креативом, і зайняло друге місце.